onsdag 16 februari 2011

Modeblog 2!

Kör hårt på modebloggandet nu för följa med i blogvärlden. Ikväll så ska hela QA-gänget mfl till fjällis så jag och Jaffe styrde upp lite cleana kläder. Check it out!
Trashade jeans som jag har klippt själv och olika färger på skorna, check!

Jaffe, Think pink, peanut-butter and milk + skor!? sick!

Imorgon så åker jag till Arlanda och drar till Slovakien för att köra Sony Ericsson snowboardfest, är sjuuukt stookad! Tyvärr så har flygbolaget börjat strula (Flyg aldrig med ett Ungerskt flygbolag) så det är lite stressigt just nu. Ringde till dem idag och då sa dom att jag inte får ta med min boardbag på planet, say what!? Blir ju lite svårt att tävla då. Men får hoppas att dom bara är jobbiga när man snackar med dem på telefon o att det är lungt att ta med brädan imorgon när jag kommer till arlanda. Crossed fingers!
Packar! hoppas att jag får ta med mig allt på flighten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar